2013 m. rugsėjo 8 d., sekmadienis

Stenkis gyventi.

Sveiki.
Atleiskit,bet dabar rašysiu tik kartą per savaitę.Taigi...Kadangi dabar kiekvieną dieną esu Vilniuje tai kiekvieną dieną mane aplanko vis naujas įkvėpimas.Juk pasižadėjau išlikti optimiste,tai stengiuosi tesėti pažadą.Štai taip.Kad ir kas nutiktų aš žinau,jog esu pakankamai stipri ir šypsausi taigi šypsokitės ir jus visi.Kiekvienas iš mūsų yra ypatingas ir kas tai supranta tegu padeda tai suprasti ir kitam.Juk tai tikrai nėra sunku.Mąstyk pozityviai ir buk pozityvus.Juk viskas puiku ar ne?Nemanau,kad yra tokių žmonių,kurie neturi kuo džiaugtis,bet jei aš klystu tai džiaukitės kitų žmonių sėkme tarsi sektųsi jums.Ir žinote ką?Jus šypsositės.Pabandykite.Jeigu kas nesiseka nenusimink ir stenkis toliau.Dirbk.Kovok.Mylėk.Šypsokis.Auk.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą