2014 m. balandžio 15 d., antradienis

...

Sveiki.Kartais,o gal ir visai dažnai ar net visada,man atrodo,jog nepažįstu savęs pačios ir vis dar nežinau,kas esu...Nors man jau 19 metų...Nežinau ar tai yra gerai ar ne...Gal taip jaučiuosi ne vien tik aš,bet ir daugelis kitų mano amžiaus žmonių...Vis mąstau,kas esu,kokia esu...Ir žinote ką?Nerandu to atsakymo...Esu tokia skirtinga...Turbūt iki skausmo...Bet žinote,ko trokštu šiuo metu labiausiai?Noriu tapti geru pavyzdžiu kitiems...Noriu,kad žmonės mane gerbtų ir manimi žavėtųsi...Tik kol kas turbūt dar nežinau,ką tiksliai turiu padaryti,kad mano svajonės išsipildytų...Žinau,kad niekas man nepadės ir nepasakys Tu Esi...Kažkas...Kas?Nežinau...Kartais jaučiu kažkokia neviltį širdyje...Tarsi niekada nesurasiu savęs...Tarsi niekada taip ir nesužinosiu,kas iš tiesų esu.Esu labai įvairiapusiška asmenybė...Bet ar tikrai esu asmenybė?...Tą tikrai sužinosiu...Iki.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą