2014 m. spalio 4 d., šeštadienis

Labas.

Sveiki.ATSIPRAŠAU.Labai ilgai nieko nerašiau.Tiesiog tikrai neturėjau laiko.Man sekasi gerai.Jau mokausi.Mokslai sekasi gerai.Esu būsima auklė.Labai patinka mokytis.Viskas kelia šypseną.Esu laiminga.Po kelių dienų man sukaks 20 metų..Bet nešvęsiu gimtadienio..Na,nedarysiu iš to super šventės ar dar ko.Kaip visada manyje kunkuliuoja,kaip karštoje lavoje,milijonai jausmų ir išgyvenimų.Pragyvenau jau 19 metų,o dar tiek daug nepadariau.Reikia turbūt daryti tai,ką noriu,ko dar nepadariau,nes vėliau bus per vėlu.Ir gailėsiuosi.Myliu tiek žmonių.Bet ne visi apie tai žino.O gal žino..Tik man nieko nesako..Kažko bijau.Vėl...Tik net nežinau,iš kur tas nerimas,kažkokia baimė...Dar kartą atsiprašau.Iki.
Mano mėgstamos dainos šiuo metu:










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą