2014 m. lapkričio 15 d., šeštadienis

Nuoga.

Sveiki.Vėl seniai rašiau.Atsiprašau.Tiesiog esu užsiėmusi mokslais.Ir tai man tikrai svarbu,nes nuo to priklauso mano ateitis.Kodėl taip pavadinau šį savo įrašą?Nuoga...Keista ar ne?Bet šiuo žodžiu tikrai nenoriu pasakyti ko nors nešvankaus...O atvirkščiai gražaus.Ir išvis nerašysiu apie kūną..O apie sielą.Mano sielą.Manąjį aš.Svarbųjį aš.Tikrąjį,nuogą aš.Noriu,kad mano siela būtų nuoga.Kad kiekvienas žmogus,kuris manęs nesupranta,kuris yra priešiškai nusistatęs prieš mane pamatytų,pažintų mane.Mano sielą.Tikrąją..Noriu nuo šiol visada būti nuoga siela.Ir man nesvarbu,ką apie ją pagalvos kiti.Nesvarbu..Be galo sunku tokia būti.Tačiau aš to noriu.Labai noriu.Nes kai kurie manęs nepažįsta,kažką kalba apie mane.Bet žinote,ką?Man nerūpi.Aš nesu kokia bjaurybė,kvailė ar niekas.Aš esu kažkas.Aš esu ASMENYBĖ.Supratote?Ačiū.

Mano favorites šiuo metu:





O pati mėgstamiausia Dj Bena Muradyan ft. Elvin Plamya(remix 2014).Tik,deja,čia negaliu įkelti.;(

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą