2014 m. gruodžio 2 d., antradienis

Stebuklų metas.

Sveiki.Jau žiema atėjo.Jau tuoj baigsis šie metai ir prasidės nauji.Juk tai kaip viso savo gyvenimo pakeitimas.Tarsi pradėtum gyvenimą iš naujo,nuo balto popieriaus lapo.Kaip gera širdyje.Juk taip pat artėja,net greičiau,Kalėdos.Stebuklų metas.Tikros žieminės pasakos metas.Kai pildosi svajonės...Labai laukiu šių švenčių.Turbūt kaip ir dauguma žmonių...O kodėl laukiu?Kalėdų dėl to,jog man tai ramybės,jaukumo,meilės,gerumo metas.Kai galiu atsiprašyti už tai,ką blogą padariau,kai galiu gailėtis,kai man bus atleista ir atleisiu aš.Naujųjų laukiu ne dėl to,kad nuo 2015-ųjų metai bus idealūs,aš būsiu ideali ir viskas aplinkui bus idealu.Ne.Šiais metais kitaip.Nes daug supratau.Šių metų nesistengsiu pradėti idealiai.Noriu daug ką pakeisti,žinoma...Tačiau nesistengsiu visko padaryti idealiai,tobulai.Stengsiuosi,dirbsiu,sieksiu,bet jeigu suklysiu,atleisiu sau ir keliausiu toliau su šypsena veide.Net jei nepažįstamų žmonių veiduose matysiu pyktį ar niūrumą.
Mano ''favorites'' dabar:


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą