2015 m. balandžio 18 d., šeštadienis

Permainos.

Sveiki.Kai jau maniau praradusi savo gyvenimą jis pas mane sugrįžo.Netikėtai,nelauktai.Ir širdis vėl pradėjo spurdėti iš džiaugsmo.Tačiau gyvenimas nėra idealus ir niekada nebus,todėl atsirado naujų problemų,naujų iššūkių,bet tikiuosi aš nepalūšiu,kad viską ištversiu,kad viskas bus gerai.Kartais jaučiuosi gerai,kartais blogai.Kartais linksma,kartais liūdna,tačiau visada esu savimi.Ir tai yra labai gerai.Dėl to didžiuojuosi pati savimi.Ir,manau,kad ir kas nutiktų man,stengsiuosi daugiau kreipti dėmesio į kitų žmonių problemas,bėdas ir padėti jiems.Nes jei tu geras tai ir tau žmonės geri.Nors ir ne visada.Tačiau juk galima būti geram ir tam,kuris tave skriaudžia..Gal tada pasaulis pasikeis į gerąją pusę.Tada,kai pats pradėsi veikti ir jį keisti.Štai taip.Stengsiuosi iš visų jėgų ir tikiuosi man pavyks.Tikiuosi karą pakeisiu taiką ir išeisiu iš viso to kaip laimėtoja.

My favorites now:


















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą