2015 m. spalio 3 d., šeštadienis

21

Sveiki.Seniai nerašiau,žinau.Šiandien noriu parašyti tiesiog apie save.Jau greitai man sukaks 21 metai.Ir tai smagu.Per šiuos mano gyvenimo metus aš daug patyriau,daug supratau,daug kas pasikeitė.Kai kas į blogą,kai kas galbūt į geresnę pusę.Šis gimtadienis bus kitoks.Visada planuoju,ką pakviesiu,kas bus.Šiais metais nusprendžiau nedaryti nieko tokio.Nekviečiau nieko,nieko nedarysiu.Man net įdomu ar kai kurie draugai pamena mano gimtadienį,ar pasveikins mane.Nes aš jų gimtadienius prisimenu.Ir nepamirštu.Bet gal tai nesvarbu.Tiesiog noriu per šį gimtadienį būti laiminga.Noriu susirasti naujų draugų.Nors ir senų tikrai nepamiršiu.Noriu susirasti naują vaikiną.Ir įsimylėti be proto.Tiesiog štai taip.Noriu gerai užbaigti profesinę ir įstoti į kolegiją.Arba universitetą.Noriu dirbti savo svajonių darbą su vaikais.Noriu ir toliau mylėti muziką,kuri yra geriausias vaistas nuo visko.Nori dar geriau išmokti anglų kalbos ir tuo pačiu išmokti ispanų kalbos.Noriu tapti dar atsakingesnė ir darbštesnė nei esu.Noriu išsilaikyti vairavimo teises.Noriu išmokti puikiai gaminti.Ech.Šie metai bus sunkūs,bet tuo pačiu įdomūs ir pilni atradimų.Ir tikiuosi jie bus geresni už šiuos.Iki susirašymo.

My favorites songs now:























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą