2015 m. kovo 31 d., antradienis

New strong

Sveiki.Ir vėl daug kas pasikeitė...Tik nežinau ar į gerąją ar į blogąją pusę..Tiesiog nenoriu but pesimistė.Esu kovotoja ir kovosiu.Žinau,kad esu stipresnė nei buvau kažkada.Sugebu pasipriešinti viskam.Jau nesu kažkokia silpnuolė ir verksnė.Esu stipri.Sugebu apginti ir save ir man brangius žmonės.Daug ką praradau,bet taip ir atradau.Niekas manęs dabar nepalauš.Daugiau ne.Nes kitaip palaušiu aš.Daugiau nepalūšiu.Nesuteiksiu kitiems galimybės tyčiotis,juoktis,kad man nepasisekė.Nes man pasiseks.Pamatysit.Tegul visiems išsprogsta akys ant kaktos,kokia dabar esu,ko pasiekiau ir kokia nebeesu.Žinau,kad tai Dievas mane bando.Ir todėl turiu but stipri kaip niekada.Kad ir toliau būčiau pavyzdžiu kitiems.Juk visada apie tai svajojau.Ir kai vienos svajonės neišsipildo,kai mylimi žmonės palaužia,tai kitos svajonės išsipildo ir atsiranda geresni žmonės.Iki pasimatymo.

My favorites now:





























Komentarų nėra:

Rašyti komentarą