2015 m. kovo 1 d., sekmadienis

Sveiki visi.Jau trečias šių metų mėnuo,jau prasidėjo pavasaris,o čia pirmas įrašas čia..Atleiskit.Kaip ir visada nauji metai beveik nieko nepakeitė mano gyvenime ir nepakeitė manęs pačios.Bet pamenat,kad rašiau,jog šiais metais nesistengsiu būti ideali,o būsiu savimi?Tai ir darau.Na,gal ir neturiu kuo skųstis.Esu sveika,puikiai mokausi,esu protinga,graži,turiu draugus ir...Naująją-senąją meilę.Taip,taip.Pati iki šiol negaliu tuo patikėti.Galima sakyti beveik pati didžiausia svajonė išsipildė pačiu netikėčiausiu momentu..Su tuo sveikinu pati save.Vis gi myliu savo gyvenimą,myliu save,mane supančius žmones,savo gyvenimą.Savo neidealų gyvenimą.Savo ne įžymybės,o paprastos merginos gyvenimą.Nes mano gyvenimas irgi yra įdomus ir man be galo brangus.Jis irgi spindi.Dėkoju Dievui už jį.Dėkoju iš visos širdies.Ačiū labai.My favorites this year:


































Komentarų nėra:

Rašyti komentarą