2015 m. liepos 23 d., ketvirtadienis

Meilė.

Sveiki.Manau,metas parašyti ir apie meilę.Per šiuos metus patyriau labai daug išgyvenimų.Žinoma,ne tik dėl jos.Bet didžiąja dalį būtent dėl jos.Šį savaitgalį kai kas nutiko ir vakar kai ką supratau...Kad pagaliau nebemyliu žmogaus,kuris sugriovė man gyvenimą.Kad jis yra man tuščia vieta,šlykštus ir vertas gailesčio.Dievas jį jau nubaudė.Supratau,kad jau esu pasiruošusi naujiems santykiams.Esu pasiruošusi naujai meilei.Ir gal jau paskutinei meilei.Noriu susirast žmogų,kurį mylėčiau taip,kaip nemylėjau net to,kuris įskaudino ir viską sugriovė.Keisčiausia tai,jog kai atidaviau visą savo širdį ir sielą žmogus to nevertino,skaudino.Kai prašė antro šanso suteikiau jį,bet tai vėl nebuvo įvertinta.Supratau,kad nėra prasmės.Kritau labai skaudžiai,susižeidžiau beveik mirtinai,bet atsistojau ant kojų ir judu į priekį..Tik tas žmogus žiūri į mane mylinčiomis akimis,o jis man tuščia,supuvusi,nereikalinga vieta.Taigi esu pasiruošusi meilei.Myliu.

My favorites now:








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą