2015 m. liepos 11 d., šeštadienis

Sėkmė (ne)ieškant savęs.

Sveiki.Gaila,kad ši vasara nėra labai saulėta ir šilta.Man trūksta saulės,bet mano nuotaika vis tiek yra gera.Net labai.Per šias dar,dar net neįpusėjusias,atostogas supratau,kad jeigu kažko labai nori ir stengiesi,dirbi,tai gali tai pasiekti.Labai dėl tuo džiaugiuosi.Labai džiaugiuosi,kad man jau nereikia ieškoti savęs,nes patinku sau tokia,kokia esu,kokia tapau per šiuos keletą metų.Išmokau ir sužinojau tiek daug ir tai tiesiog puiku ir nuostabu.Jau nebežiūriu į kitus,nebandau būti panaši į kažką ir esu laiminga todėl,kad kai kurie nori būti kaip aš,nori gyventi kaip aš.Žinoma,yra žmonių,kuriais žaviuosi,bet neatskleisiu,kas jie.Tiesiog,jeigu ieškote savęs,tai nustokit.Rimtai.Nes nieko ieškoti nereikia.Tai,ko neva ieškote,yra su jumis visą laiką,tik jus to dar nepastebėjote.Sėkmės tai suprantant.Iki.

My favorites now:




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą