2013 m. birželio 20 d., ketvirtadienis

Esu...

Labas.
Pradžiai noriu prisistatyti. Esu Barbara. Man 18. Negaliu gyventi be Muzikos,knygų,filmų,savo minčių... Mėgstu dainuoti,nes Muzika išlaisvina,leidžia pakilti virš visko be sparnų. Leidžia parodyti,kas yra Meilė viskam,kas gyva. Mėgstu ir šokti,nes šokis leidžia sielai pajusti laisvę. Mėgstu kurti. Ką? Eilėraščius. Ten visi mano jausmai ir išgyvenimai,mintis. Taip pat rašau romaną. Tik neseniai pradėjau. Manau,kad kiekvienas žmogus yra ypatingas. Kiekvienas iš mūsų turi teisę būti mylimas,suprastas,toleruojamas. Visi esame skirtingi. Mėgstu šokoladą. Net labai. Galbūt todėl,kad jis yra toks saldus,koks nėra mūsų gyvenimas...Aš Esu. Gyvenu. Egzistuoju. Jaučiu. Esu. Tačiau nežinau,kas esu: žmogus,o gal būtybė? Man sunku. Taip sunku. Nenoriu prarasti mylimų žmonių,tačiau labiausiai bijau netekti savęs. Savęs. Manęs. Ir Tavęs. Aš Esu. Nenoriu dingti. Noriu pasilikti. Kaip gyventi? Kaip būti? Noriu,kad viskas dingtų. Noriu pradėti nuo pradžių. Nuo balto popieriaus lapo. Nuo juodos erdvės. Arba baltos. Esu galbūt Balta Varna tarp Juodų. Juoda avelė tarp Baltų. Kaip suderinti gerumą,mielumą,su noru tapti idealia,noru tapti tokia,kad kiti pavydėtų,kad norėtų būti manimi. Kaip tapti pavyzdžiu? Kaip suderinti viska? Kaip? Žinau,kad tik Dievas man gali padėti,tik Jis. Noriu,kad Jis mane globotų,saugotų. Noriu savo gyvenimą atiduoti į jo rankas ir kad Jis jį valdytų.  Noriu mylėti ir būti mylima. Žinau,jog kai kurie iš šių dalykų yra paiki ir net kvaili. Taip norisi,kad kai kurie iš jų pradingtų. Tačiau taip nebus,nes tai mano dalis. Jos neįmanoma atsikratyti. Ja galima paslėpti,tačiau ji vistiek visada bus už nugaros kaip šešėlis. Kaip norėčiau pakeisti ne tik save,bet ir visą pasaulį.Save pakeisti man jėgų užtektų,o štai pasaulį kažin. Juk kiti patys turi suprasti viso šito esmę.Mūsų gyvenimo esmę...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą