2013 m. birželio 20 d., ketvirtadienis

Saulės Spindulėlis

Labas.
Žinote,aš kiekvieną savo gyvenimo rytą pradedu su Muzika. Galima net pamanyti,kad per 18 metų jau turėjo nusibosti,tačiau aš manau,kad tai tiesiog neįmanoma. Man Muzika kaip geriausia draugė visada esanti šalia,visada suprantanti,įkvepianti,paguodžianti,teikianti didelių vilčių. Ir nesvarbu,koks tai muzikinis stilius,nors man labiausiai prie širdies r'n'b,hip hop,rap,tačiau nesu abejinga ir rock bei club Muzikai. Kiekvienas turi savo muzikinį skonį ir tikrai kiekvienas myli Muziką. Nemanau,kad yra pasaulyje žmonių,kurie jos nekęstu...Išvis nesuprantu iš kur atsiranda žmonių,kurie ko nors neapkenčia,nors net nepažįsta kito. Nepažįsta,o jau pradeda teisti. Teisti gali tik Dievas ir niekas daugiau. Kai kurie teisdami kitus,šaipydamiesi iš kitų atima iš kito gyvenimo džiaugsmą.Baisiausia,kad dažnai šaipomasi iš žmonių,kurie serga,kurie galbūt neturi pinigų madingiems drabužiams,tačiau ar gi tai svarbiausia.
Aš labai Myliu vaikus. Jie žiūri į gyvenimą taip tarsi jame nebūtų blogio. Tarsi viskas būtų nudažyta rožine spalva. Tarsi visi žmonės tai geri dėdės ir geros tetos,kurios padovanoja saldainių. Man patinka kaip vaikai žiūri į viską smalsumo kupinomis akimis. Pavyzdys mano draugės sūnus. Jis klausinėja visko ir visada,tačiau man neatsibosta,nes jis tiesiog toks mielas. Viską atiduočiau,kad kiekvienas vaikas šypsotųsi,būtų sveikas,gyventų normalų gyvenimą. Visos tos akcijos vykstančios dėl vaikų,taip jos padeda,tačiau ne pinigai svarbiausi. Mes galime tiesiog padovanoti šypseną,saldainį ir vaiko akimis pasaulis nušvis. Dabar nukrypau truputį į šalį. Atleiskit. Linkiu visiems šiandien,kad saulė nušvystų  jūsų širdyse.Iki.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą