2013 m. spalio 29 d., antradienis

I AM

Sveiki.Dabar esu Niekas.Niekas iš geros pusės.Na,bent jau man.Ir,žinote,visai neblogai jaučiuosi.Nes tas Didžiulis Niekas,o gal Niekutis turi vardą,gražų vardą-Barbara.Žinau,kad visada skrajoju padebesiais,tačiau kartu tvirtai stoviu ant žemės.Žolės.Aš suprantu,kad žmogus negali būti visiškai laisvas.Niekada.Vistiek,kas nors spaus jo ranką.Ir tas spaudimas ne visada bus malonus.Nieks manęs nesutryps.Neleisiu.Tik nepagalvokit,kad trypsiu pati.Ne.Tiesiog neslėpsiu savęs.Būsiu atvira.Su tavim,manim,su jumis.Juk vistiek,kad ir kokia laisva,daugiau ar mažiau,bet visgi esu.Mano siela ir kūnas turi būti ramūs.Privalo.Nes ESU LAISVA.Štai kaip.Naujas rytas-nauja pradžia.Nauja diena-nauja pradžia.Nauja aš-naujas gyvenimas.Kartu su laisve,kartu su vėju,kartu su Muzika,kartu su knygomis ir filmais,kartu su manimi...Kartu su Meile.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą