2013 m. spalio 19 d., šeštadienis

Šypsokitės,prašau.

Sveiki.Žinau,žinau,ilgai nerašiau.Atsiprašau.Tikrai nuoširdžiai.Dabar mano gyvenime įvyks mažytis pasikeitimas.O gal didelis visgi?Mesiu universitetą.Paklausit kodėl?Ogi todėl,kad jis mane kiekvieną dieną vis labiau ir labiau varžo.kausto.Jaučiuosi tarsi mane varžytų rėmai iš kurių vėliau galiu ir neišsikapstyti...Noriu būti laiminga.Nenoriu but tarp žmonių,kurie nemato gyvenimo,nemato kitų,mato tik save...O gal ir savęs nemato...Aš nenoriu būti paukštis uždarytas į narvą...Nenoriu jaustis taip tarsi bučiau už grotų...O būtent taip jaučiuosi...Tarsi už grotų,tarsi kalinė...Kai iš ten išeinu pasijuntu laisva,kai įeinu-spaudžia stipriai širdį ir dvasią.To aš niekam neleisiu.Niekam neleisiu skriausti mano dvasios,mano minčių,niekada neleisiu,kad kas nors nuskriaustų mane ar ką kitą.Noriu šypsotis ir šypsena dalintis su kitais,o ne vaikščioti paniurusi ir gadinti visiems nuotaika...Juk mano simbolis balandis,pamenat?O balandis reiškia taiką,laisvę...Noriu būti tokia.Dabar jūsų kai ko paprašysiu...Prašau,labai labai,iš visos širdies būkite labai,neapsakomai laimingi ir dalinkitės ta laime su kitais.Prašau.Žinau,kad jus galit.Jei turite problemų,sunkumų,visada galite kreiptis,padėsiu,bent jau pabandysiu.Iki susitikimo,Myliu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą