2013 m. spalio 6 d., sekmadienis

Šiaip...Atleiskit,kad mažai rašau...




Ech...Jau ilgai nerašiau jums.Nors mano gyvenime ir neįvyko daug permainų.Tai štai...Mano nuomone,ruduo-tai pats gražiausias ir mieliausias metų laikas.Na,kiekvienas metų laikas man yra nuostabus,tačiau ruduo man ypatingas.Žinote,kas man padeda išlikti pozityviai?Spalvoti lapai ir saulė šildanti sušalusiai rankas ir veidą.Dažnai pastebiu,jog žmonės vaikšto paniurę,pykti,kažkur skubantys...Šypsosi tik keletas iš milijonų...Dėl to man liūdna.Taip norisi,kad visi būtų laimingi...Žinau,kad reikia pradėti nuo savęs,bet tai ne visada padeda...jau tuo įsitikinau...Žmonės,prašau,dažniau šypsokitės,nebijokite...Taip liūdna,kai per visą dieną aš pastebiu tik vieną besišypsantį ir iš tiesų laimingą žmogų...Būkite optimistai,ar bent jau pozityvus realistai...Juk taip ne taip sunku,kaip atrodo.M?Ruduo man taip patinka,nes nors šalta,gali išgerti karštos arbatos ar kakavos,gali apkabinti mylimą žmogų tam,kad jis nesušaltų,gali šypsotis,bent jau sau...Gali pamiršti visas problemas,įsijungti mėgstamiausią dainą ir klausytis visą dieną...Šypsokitės...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą