2013 m. gruodžio 13 d., penktadienis

Kovokit!

Sveiki.Kovotoja...Pastebėjau,jog iš tiesų tokia esu.Kovoju dėl to,kas man svarbu ir brangu.Kartais jaučiuosi taip,tarsi kažką daryčiau blogai..Tačiau tai ne taip.Kaskart tuo įsitikinu..Esu visiškai tikra.Esu stipri.Pakankamai.Ir niekas,NIEKAS negali manęs pažeminti ar sulyginti su žeme.Neleisiu to.Ir jei kas nors norės iš manęs atimti mano laimę,man brangius dalykus aš pasipriešinsiu.Pasipriešinsiu dėl kiekvieno skriaudžiamo žmogaus.Visi matys mano šypseną.Mano triumfą.Mano akys blizga iš laimės.Esu optimistė.Didelė.Ir džiaugiuosi kiekviena akimirka.Dabar gyvenu geriau,nei kada nors esu gyvenusi.Ir noriu padėkoti visiems,kurie man padėjo,palaikė.Jūsų dėka tapau tokia,kokia esu dabar.Dėkoju jums iš visos širdies.Be jūsų turbūt būčiau niekas.Ačiū.Dabar aš viršūnėj.Dabar aš žvaigždė.Myliu jus,brangiausieji.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą