2013 m. gruodžio 5 d., ketvirtadienis

Sveiki.Dažnai mano galva būna perpildyta įvairių minčių.Šįkart mano širdis yra perpildyta susipynusių jausmų...Net ašaros kaupiasi akyse prisiminus kai kuriuos žmones...Man brangius žmones...Taip pasiilgau.Ilgesys mane tiesiog žudo...Nežinau,ką man daryti...Ir nežinau į ką kreiptis patarimo,nes jo nėra..Viską turiu išspręsti pati.Jie prisidirbo,žinau...Bet taip pat...Jei atleisiu jie elgsis taip pat,jei ne turbūt neištversiu be jų...Jei tik galėčiau juos pakeisti kitais žmonėmis...Bet negaliu.Negaliu be jų.Ir dabar aiškiausiai tai suprantu...Pasiilgau jų...Labai...Man liūdna.Noriu būti su jais ir kartu džiaugtis gyvenimu.Pasiilgau jūsų.Ir žinau,kad jus manęs irgi,nes kitaip nerašytumėt,pamirštumėt mane amžiams.Aš jus myliu.Ir žinau,kad jus labai labai mylit mane.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą