2013 m. gruodžio 2 d., pirmadienis

Žiema.

Sveiki.Žinau,kad nedažnai parašau..Tiesiog gyvenu..Jau prasidėjo žiema.Nors pažiūrėjus pro langą ir neatrodo..Tačiau turbūt kiekvienas galvoja apie šventes..Apie Kalėdas ir Naujuosius.Žinoma,aš šiuo atveju irgi ne išimtis..Metai taip greitai prabėgo.Ir galiu,manau,net teigti,jog šie metai buvo geriausi per visą mano gyvenimą.Aišku,jie nebūtų tokie,jeigu ne kai kurie žmonės,kuriuos be galo myliu..Ir branginu..Šiais metais tikrai,tikrai supratau labai daug apie gyvenimą..Na,ne viską,nes tai neįmanoma.Tačiau dabar taip džiaugiuosi,jog supratau.Ir pastebėjau,kad žmonės,kurie yra mano bendraamžiai nesuprato..Tikiuosi dar supras..Dabar pro langą šviečia saulė ir žinote,ko man trūksta iki visiškos laimės?Tokios,kokios dar neregėjo pasaulis?Ogi tik paprasto,o gal ir stebuklingo sniego..Laukiu tikros žiemos,kuri ''šildo'' mane.Šildo širdį viduje..Tikiuosi 2014 bus dar geresni metai.Daug tikiuosi,tačiau svarbiausia,manau,nestovėti vietoje,o veikti.Daug.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą