2014 m. birželio 20 d., penktadienis

Happy Birthday!

Sveiki,mielieji.Šiandien džiugi diena.Šitam blog jau 1 metukai.Mažai,žinoma,dar,bet jau galima bent truputį pasidžiaugti.Šitą blog sukūriau norėdama pasidalinti savo mintimis,išgyvenimais,džiaugsmu ir liūdėsiu,svajonėmis ir tikslais.Jį paskaitę tikrai daug galite sužinoti apie mane,QuEeN BArbARa.Kodėl taip pasivadinau?Ogi todėl,kad kiekvienas žmogus šiame pasaulyje turi savo nuosavą mažai didelį pasaulėlį,kuriame jis yra bosas,jis viską sprendžia.Tai štai.Žinoma,nesveikinsiu patį savęs,nes šiandien ne mano gimtadienis,o blog'o.Noriu pasveikinti kiekvieną žmogų,kuris švenčia šiandien gimtadienį ir kiekvieną žmogų,kuris turi savo nuostabųjį pasaulį,kuriame gali daryti,ką tik panorėjęs.Šiame blog labai daug kuo dalinuosi su jumis.Pavyzdžiui muzika,nes pamatę,ko klausau iškart galite spręsti apie mane,kokia esu,kokia šiandien mano nuotaika,ką jaučiu,dėl ko išgyvenu ar džiaugiuosi.Kaip jau turėjote suprasti muzika reiškia beveik viską mano gyvenime.Tikiuosi jums irgi.Įvairius piešinukus įkeliu tam,kad būtų įdomiau,linksmiau,spalvingiau...Be to jie irgi daug ką atspindi...Čia rašau mane sužavėjusias frazes..Kurios galbūt kažką manyje keičia,kažkaip sudomina..Kartais įkeliu motyvacijų.Tegu jos motyvuoja ne tik mane,bet ir jus.Taip pat mėgstu filmus ir serialus,todėl kartais parašau apie tuos,kurie bent truputį sužavėjo.Kartais parašau apie įžymias personas,kuriomis žaviuosi ir noriu,kad jus irgi apie jas paskaitytumėte.Man šis blog tikrai daug reiškia.Čia kaip prieglobstis,kuriame pailsiu,kuriame nusiraminu ir iš naujo atrandu save,savąjį aš.Labai džiaugiuosi,kad galiu čia rašyti.Kartais jus nustebinti,bet tikiuosi nenuvilti.Žinau,kad rašau ne kiekvieną dieną,tiesiog turiu pagauti įkvėpimą ir nenoriu rašyti įvairių nesąmonių.
Dabar lauke lyja.Bet tikiuosi šis lietus nenuliūdins jūsų,o atvirkščiai:nuplaus visas jūsų bėdas ir rūpesčius.Iki susirašymo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą