2014 m. birželio 8 d., sekmadienis

Mylėti tave.

Sveiki.Vėl esu liūdnos nuotaikos,nors ir kaip stengiuosi nebūti..;(Šiandien noriu jums parašyti apie žmogų,kurį myliu iš visos širdies.Myliu taip,kaip dar niekada nieko nemylėjau ir nemylėsiu.Jis pats nuostabiausias vaikinas pasaulyje.Myliu jį,nes jis visada manimi rūpinasi,visada palaiko,visada būna šalia manęs,kai man to labiausiai reikia.Man patinka būti su juo,kalbėtis arba tiesiog juoktis.Kai aš liūdna jis visada stengiasi pakelti man nuotaiką ir jam dažniausiai pavyksta.Jis mane supranta.Jis laimingas,kai ir aš laiminga,liūdnas,kai liūdna aš.Ne visada jam parodau,kaip jį myliu,todėl labai atsiprašau.Labai jo ilgiuosi ir kiekvienąkart,kai mums tenka išsiskirti labai liūdžiu,nes man jo taip trūksta.Man patinka su juo būti,nes jis papildo mane.Man patinka jo šypsena,jo akys,jo švelnus ir mielas žvilgsnis į mane.Patinka jo juokas.Man patinka,kai jis yra laimingas,nes tada ir aš esu be galo laiminga.Taip pasiilgstu jo.Kai žinau,kad jis jau greitai išvažiuos jau pradedu jo ilgėtis,nors jis dar šalia.Man taip patinka jo balsas.Taip liūdna,kad dažniausiai girdžiu jį tik per telefoną.Man taip liūdna ir dabar.;(Taip norisi kuo ilgiau būti kartu,taip nesinori skirtis.Su juo man brangi kiekviena sekundė,kiekviena gyvenimo akimirka.Tiesiog nežinau,kaip jam visa tai parodyti.Taip jo pasiilgstu..Jo palaikymo,šypsenos,akių,juoko,apkabinimų,bučinių,tiesiog buvimo kartu.;(Wiktorai,myliu tave.Gaila,kad visi mano jausmai netelpa į šiuos du žodžius.;(

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą