2013 m. liepos 2 d., antradienis

Meilė

Sveiki.

Šiandien ne pati geriausia ir laimingiausia diena mano gyvenime...Atleiskit,kad šįkart nešu blogą nuotaiką.Atsiprašau.Tiesiog kartais taip sunku.Sunku būti...Kvėpuoti...Egzistuoti.Šiandien man kelia šypsena tik Muzika.Ji vienintelė mano draugė.Vienintelė mane supranta.Aš Myliu ją visa savo esybe.Džiaugiuosi,kad ji yra.Dėl to esu laiminga.Už tai esu dėkinga Dievui.Meilė...Tai sunku...Kodėl?Juk tai gražiausias jausmas pasaulyje.Taip,tiesa.Tačiau mylėti ir gerbti tą žmogų,kuris nepatinka,kuris nėra tau geras ir malonus yra sunku.Labai sunku.Paklausit kam mylėti,tą,kuris tavęs neapkenčia?Tam,kad įrodytum,jog tu ne toks pats.Jeigu į neapykantą atsakysime Meile galbūt vieną dieną pasaulis pasikeis.Taps naujas ir nesuteptas.Norėčiau,kad neapykanta išnyktų,kad Meilė karaliautų.Tik ji...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą