2013 m. liepos 1 d., pirmadienis

Susižavėjimas


Sveiki.
Šįkart rašysiu apie žmogų,kuris mane gana dažnai įkvepia.Neminėsiu jo vardą,nes nemanau,kad tai būtina.Šis žmogus mane įkvepia tikrai ne dėl vienos priežasties,jų yra nemažai.Visų pirma,tai tas žmogus gerbia kitus,kad ir,kokie jie būtų,nieko neteisia,matyt,todėl,jog nėra Dievas,ji-tik žmogus.Ji siekia savo tikslų,labai tiki savo svajonėmis.Viską daro ne dėl pinigų,o dėl to,kad jai tai patinka.Ji,kaip ir aš,žavisi daugeliu žymių asmenybių.Bet ne tomis,kurios išsišokinėja,o tomis,kurios turi gyvenimo patirtį,kurios rodo pavyzdį kitiems.Kai ji kalba apie jas ir Muziką-jos akys blizga kaip du deimantai.Ir tai iš tiesų žavi.Ji yra jautri kitų žmonių nelaimėms,labai jautri.Tai štai.Aš ja žaviuosi,nes ji mane įkvepia žengti tik į priekį,siekti savo tikslų,sunkiai dirbti ir būti savimi visur ir visada.Ačiū tau,kad esi...
Taigi...Dabar gana dažnai rašysiu apie mane įkvėpiančias asmenybes,apie tas,kurios mane įkvėpia.
Noriu jums pasakyti,kad tikiu pasaulio pabaiga.todėl viską noriu daryti gerai,bent bandyti daryti kitaip.Juk Dievas visada padės,dievas visada bus šalia.
Siūlau pažiūrėti gerą filmą:''Pagal gretą''.Malonaus žiūrėjimo.
Ir nepamirškite kiekvienas iš jūsų yra ypatingas.Myliu.
Tai mano gyvenimo daina galiu drąsiai teigti.Ji primena man tiek daug.Myliu šią dainą,

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą