2013 m. liepos 11 d., ketvirtadienis

Mokykla...

Sveiki.

Rytoj pagaliau tapsiu laisva nuo mokyklos,kuri tikrai tam tikra prasme,o gal ir visiška įmanoma prasme varžo...Laukiu nesulaukiu,kol baigsis ir išleistuvės...Nesakau,kad nekenčiu mokyklos visiškai,bet antipatiją ji man tikrai kelia.Tai štai...Kai visus tuos 12 metų ją lankiau,dabar jausiuosi iš tikrųjų laisva ir nevaržoma kaip tas drugelis,kuris vakar prie ežero buvo nutūpęs ant mano palaidinės.Tie gražūs sparnai,pūkuotas kūnelis ir didelės akutės ir reiškia laisvę.Manau,apie mokyklą galvojau ne tik aš,bet ir kiekvienas žmogus.Juk visi ją lankėme ar dar lankome.Tad prašau rašyti komentaruose savo nuomonę apie ją...
Atsiprašau,kad ilgokai nerašiau...Buvau užsiėmusi knygų skaitymu:Paulo Coelho Alchemikas ir Marci Shimoff and Carol Kline Laimės kodas.Tai štai.
Kadangi rašiau apie mokyklą norėčiau pasiūlyti pažiūrėti filmą ''Klasė''.Šis filmas yra apie žiaurias patyčias.

Jau minėjau,kad skaičiau knygą ''Laimės kodas''.Ši knygą apie tai,kaip pasiekti laimę be priežasties.tikrai įdomi knyga.Labiausiai mane joje sužavėjo,kad privalu surasti 5 svarbiausius tavo gyvenime dalykus.Aš,žinoma,užsikrėčiau šia idėja.Taigi...Štai.linkiu geros dienos.Iki...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą