2013 m. rugpjūčio 6 d., antradienis

Aš.

Sveiki.
Žinote,turbūt tik vakar supratau vieną labai svarbų dalyką.Anksčiau irgi tai žinojau,tik man buvo sunku ir net keista tai pripažinti,bet nuo vakar viskas pasikeitė.Žinau,kad manyje tarsi gyvena dvi visai skirtingos asmenybės.Tačiau iki šiol jos negyveno taikiai,o dabar gyvens...Regis,taip paprasta ištarti žodžius,tačiau labai sunku juos išpildyti.Išpildyti tai,ką sau prižadėjai.Viskas keičiasi ir dabar žinau 100%,jog tai parodysiu.Kai kurie tikrai pastebės pasikeitimus ir aš tai prižadu savo nenuginčijamu dabar žodžiu.Dabar aš esu taiki pati sau.Šypsena dabar yra mano veide ir ji dar ilgai nedings nuo juo.Kova su savimi baigta.Užtat prasideda su kai kuo visiškai kitu.Dabar manęs niekas nesulaikys.NIEKAS.Kai kas mano gyvenime liks tik kaip prisiminimas.Esu tuo visiškai įsitikinusi.Dabar aš nesu vieniša.Esu mylima ne tik man brangių žmonių,bet ir savęs pačios.Vieną kartą aš jau buvau save praradusi,atleiskit,bet kito karto nebebus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą