2013 m. rugpjūčio 1 d., ketvirtadienis

;P***

Sveiki.
Net nežinau,apie ką turėčiau rašyti.Regis,kai esu liūdna turiu daug didesnį įkvėpimą rašyti nei būdama laiminga ir viskuo patenkinta.Tačiau su kitais turime dalintis džiaugsmu,o ne liūdėsiu.Mano gyvenimą aplankė nemažos permainos ir kaip nekeista šios permainos keičia mano gyvenimą į gerąją pusę.Kad ir kokios nuotaikos bebūčiau mane visada įkvepia vienas miestas...Vilnius.Jis visada leidžia man suprasti daug svarbių dalykų ir tinkama linkme pakreipia mano gyvenimą.Nors nesu vilnietė,šis miestas daug ką man reiškia.Žinoma,myliu savo gimtąjį miestą,bet Vilnius irgi yra man svarbus.Net nežinau kodėl...Nuo rugsėjo pirmosios praleisiu ten kiekvieną dieną ir tikiuosi šis miestas negailės man įkvėpimo.Dabar mano širdis tiesiog spurda iš džiaugsmo ir meilės šiam beprotiškam pasauliui.Taigi...Kad ir kokia bloga jums bebūtų ši diena,žinokit rytoj viskas bus geriau,šviesiau,nuostabiau ir maža kruopelyte stebuklingiau.Iki.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą