2013 m. rugpjūčio 14 d., trečiadienis

Sveiki.
Dabar atrandu naująją ''senąją'' save.Kai kas pulsuoja mano venomis jau nuo vaikystės.O gal net nuo kūdikystės?Nežinau.Sunku atsakyti į šį klausimą.Jis ne iš lengvųjų.Žinau,kad kai kas visada manyje buvo.Yra.Bus.Visada.Visur.Tai sukelia man didelį džiaugsmą ir visada man padeda atsistoti ant kojų net po sunkiausio ir skaudžiausio suklupimo.Ir gerai.Nes žinote aš turiu daug žmonių,kurie mane labai myli,o aš besąlygiškai myliu juos.Tačiau.Visada yra šis žodelis tačiau...Yra žmonių,kuriuos aš taip myliu,kad net skauda,o štai jie...Nežinau ar mane myli.Ar brangina taip,kaip aš branginu juos.Neminėsiu jų vardų,tačiau,jeigu jie perskaitytų šį mano įrašą...Jie suprastų,kad rašau būtent apie juos...Kad ir kaip bebūtų aš jus visada mylėsiu.Visada.Kad ir kas nutiktų aš būsiu šalia jūsų.Myliu jus...A,A,K,M,N.Myliu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą