2013 m. rugpjūčio 29 d., ketvirtadienis

Rytas.

Sveiki.
Žinote,aš kiekvieną dieną tarsi gimstu iš naujo.Tarsi pasaulis būtų naujas ir labai labai įdomus.Tarsi aš pati būčiau nauja ir...Ir kitokia...Tačiau aš tik norėčiau,kad viskas būtų taip paprast ir taip neapsakomai gražu...Lengva...Kiekvieną rytą atsikelti su šypsena...Tarsi nieko nebūtų įvykę...Štai taip.Paprastai.Tačiau aš nenoriu tapti pesimiste,todėl kiekvieną naujai išauštą rytą aš pažiūriu pro langą.Ir žinote,ką kiekvieną rytą suprantu?Kad gyvenu.Kad kiekvieną rytą už lango kitas vaizdas.Tai saulė šviečia ir čiulba paukščiai,tai lietaus lašai barbena į stiklą ir taip mane pažadina ne tik iš miego.Dangus tada būna ne žydras,o pilkas,bet nenuobodus,o įdomus.Tai matau pro langą sniegą.Baltą baltą...Už lango jis atrodo šiltas.Ne šaltas.Tai rudeniniai lapai sukasi.Jie tokie gražūs,skirtingų spalvų.Taip pat ir mes žmonės.Kiekvieną dieną mes esame kitokie nei buvome prieš tai.Tik nesuprantame.Skundžiamės,kad mūsų gyvenimas nuobodus,tačiau mes patys jį tokį padarome.O juk geriau vieną dieną pabusti ryte ir pasakyti:Labas,ryte,kad ir koks tu šiandien bebūtum ši diena atneš man daug daug džiaugsmo.Ryte,aš laiminga,nes gyvenu,o kaip tu?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą